Instagram

Thursday, 19 June 2014

Herb-lax Penyelamat dari Masalah Sembelit !


Dah lama saya tak telan Herb-lax sejak mengandung ni. Herb-lax adalah antara produk detox pilihan saya dan pilihan ramai pengguna lain. Siapa yg dah cuba mesti puas hati. 

Kalau setiap hari kita biasa membuang air besar kan. Ada yang rasa macam tak puas je kan. Kalau anda cuba Herb-lax memang rasa macam tak nak bangun je dari mangkuk tandas. Rasa nak buang habis-habisan. Lepas tu perut rasa lega dan badan rasa ringan je. Hehee. Mana tak nya, Herb-lax ni antara fungsinya adalah melembutkan najis dan buang najis atau kerak-kerak (najis lama) yang ada pada dinding usus. 

Herb-lax memang sesuai untuk mereka yang mengalami sembelit yang sampai beberapa hari tak membuang. Ada yang risau makan Herb-lax takut sakit perut macam dah tak boleh tahan nak ke tandas. Saya dulu masa awal2x nak cuba risau juga tapi bila dah cuba sakit perut macam biasa je. Macam kita selalu sakit perut nak membuang dan masih lagi boleh tahan sementara nak sampai ke tandas. ")

Kepada yang belum pernah cuba, boleh cuba ye. Jangan simpan lama2x sebab tak elok untuk kesihatan kita dan menambahkan toksin dalam badan.


Hidayah Mohamad
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID : 889076
HP : 019-983 5090
Email : hidayahmohamad83@gmail.com



Post a Comment